S1, A3: Alex hjälper Hailey till ett lätt sätt att tjäna pengar och i symfonihallen kollapsar en äldre musiker när Rodrigo pressar honom för hårt. När Hailey blir förödmjukad av Rodrigos assistent släpper hon alla hämningar och blir överraskad när Rodrigo kommer med ett erbjudande.