Tysta valpar / Stora strandbyggarduellen Byggvalparna
S1, A2: Phinny kämpar för att bygga så tyst som möjligt åt en familj vars chinchilla granne behöver sova. Bobby Boots vill visa upp Pupstruction för borgmästaren, men hans försök går snett.