Ray Donovan Uber Ray
S2, A2: Ray tvingar tillbaka Mickey till Los Angeles och tar honom till Ed Cochran, som släpper honom fri. Sedan håller han en presskonferens där han tar all ära för att ha skjutit Sullivan. Kate McPherson, en reporter från Boston, köper inte FBI:s historia.