S7, A3: Ett överraskande hopp framåt i tiden strandar Enoch i 1931 och teamet landar i ytterligare ett obekant årtionde; för att stoppa Chronicoms från att påbörja sin framtidsförgörande plan, måste agenterna infiltrera en av S.H.I.E.L.D:s hemligaste baser.