The Hard Times of RJ Berger Ugly Jenny
S2, A4: När Jenny får akne ifrågasätter RJ hur seriöst deras förhållande är. Samtidigt får Lily ut ett stort skadestånd från bussolyckan och upplever för första gången hur det känns att vara populär.