UNABOM
S1, A1: 1995 kom FBI-profileraren Jim "Fitz" Fitzgerald till Unabombar-insatsstyrkan och rekommenderade nya profileringsmetoder. 1997 fick Fitz i uppdrag att konfrontera Ted Kaczynski, Unabombaren.