Unbowed, Unbent, Unbroken
S5, A6: Arya tränas upp. Jorah och Tyrion råkar på slavhandlare. Trystane och Myrcella gör upp planer. Jaime och Bronn når sin destination, och The Sand Snakes anfaller.