Lie to Me Unchained
S1, A5: Lightman och Torres förhör en fängslad gängledare som hävdar att han rehabiliteras. Om gängledaren frigörs, kan han hjälpa till att bekämpa stadens våld eller återvända till sitt kriminella liv. Foster och Loker utforskar ett dödsfall av en brandman som dödats i tjänsten.