Army Wives Uncharted Territory
S2, A7: Joan och Roland får reda på sitt barns kön. Denises son Jeremy återvänder till Fort Marshall för första gången sedan Amandas död. Roxy förbereder sig för att återöppna Hump Bar, som döpts om till Betty's Bar & Grill. Chase och Pamela deltar i en grillfest med de andra Delta Force-familjerna.