Castle Under Fire
S6, A11: När Castle och Beckett upptäcker att offret i en husbrand i själva verket hade skjutits till döds börjar de jaga en seriepyroman. Under tiden startar Ryans frus förlossning, men en katastrof hotar att förstöra det lyckliga ögonblicket.