Walker Texas Ranger Under täckmantel
S6, A18: Walker och Trent Malloy är rädda för att deras nära vän, inspektör Carlos Sandoval, befinner sig i livsfara när han går under täckmantel som knarklangare och ledarna för drogverksamheten upptäcker hans verkliga identitet.