Castle Under the Gun
S3, A3: Ett kodat dokument drar till sig Castles uppmärksamhet och Beckett måste styra tillbaka fallet till de våldsamma brottslingar som befolkade offrets värld. När Becketts f.d. partner dyker upp blir Castle åskådare till en spirande romans.