S5, A9: Tonys relation med Johnny Sack försvåras igen på grund av ett rykte. Meadow hjälper pojkvännen Finn att få ett jobb, Melfi gör kopplingar om Tonys skuldkänslor, och Carmela har svårt att få juridisk hjälp.