S6, A9: Dre och Bow är oroliga för Juniors framtid utan säker anställning, särskilt efter att han berättat för dem att han vill producera komedishower för okända komiker; Rainbow uppmuntrar Diane att ha ett pyjamasparty hemma hos dem.