Entourage Unlike A Virgin
S5, A2: En gammal flamma gör Vince osäker på karriären. Eric erbjuder sig att representera två författare med ett filmmanus men kan inte fixa Vince åt dem eller någon hjälp från Ari. Drama håller kontakten med Jacqueline.