S1, A5: Amerikanska och tyska intressen sammanfaller när namnet på Shaws nya läcka offentliggörs. Valerie spanar på flickor som har kopplingar till Iosava. Frost har problem i sitt äktenskap och Hector får ett nattligt besök av Julian De Vos.