Six Feet Under Untitled
S4, A12: Ruth är glad över att få träffa Georges dotter, men orolig över att hans paranoida förutsägelser för framtiden blir värre. "Stjärnan" Claire låter det nya kändisskapet stiga henne åt huvudet, och David konfronterar sina demoner.