Up Next: BENEE
S1, A1: BENEE berättar om hur det var att växa upp som ett "konstigt”, musikbesatt, Harry Potter-älskande barn i Nya Zeeland. Hur hon tidigt blev uppmärksammad genom att lägga upp covers på internet, och hur musik hjälper henne att formulera känslor som inte går att uttrycka med ord.