Up Next: Conan Gray
S1, A1: I en intervju med Travis Mills från Apple Music berättar popstjärnskottet från Texas om att mata ut flera låtar om dagen, om att vara inspirerad av artister som Taylor Swift och Lorde, samt vad han hade velat säga till sitt yngre jag.