S1, A1: Giveon går igenom oss sin resa från när han sjöng “Happy Birthday” på födelsedagskalas, till att vara maskot för en restaurang, för att plötsligt streamas miljoner gånger – något som bara var önsketänkande så sent som början av 2020. Med målet att förtrolla oss med sin silkeslena baryton håller han på att etablera sig som en av de mest rörande rösterna inom R&B.