Up Next: Holly Humberstone
S1, A1: Sångerskan Holly Humberstone från East Midlands tar med oss hem till sitt familjehem och berättar om hur hon skrev låtar redan som sjuåring, sina starka familjeband och huset där hon växte upp. Dessutom får vi veta mer om hur hon bearbetar känslor med hjälp av musiken.