S1, A1: Maggie tvingar med sig Eddie tillbaka till sin gamla skola för att hålla ett föredrag om sin karriär som dramatiker. I rollerna: Nicola Coughlan, Lydia West, Robert Gilbert, Amalia Vitale, Eamon Farren m fl. Del 1 av 6.