Upper West Side Story
S3, A12: Stipendiefonderna från en prestigefylld skola på Manhattan försvinner mystiskt. Neal utger sig för att vara vikarie för att hjälpa Peter och FBI att ta reda på vart pengarna egentligen tar vägen.