Cougar Town Uppför backen
S6, A11: Jules försöker läsa en bok för första gången. Grayson försöker lyssna på sina vänner och faktiskt komma ihåg vad de sagt. Andy försöker hålla handen borta från ett ställe där den inte hör hemma.