NYPD Blue Upstairs, Downstairs
S4, A12: Spänningarna på stationen ökar när Sipowicz och Simone utreder en polis som bevittnat, och kanske deltagit i, ett dubbelmord. Kirkendall och Medavoy utreder mordet på en modell som återfinns i en fetishfilm.