Boris & Rufus Ur omloppsbanan
S1, A4: Rufus försöker få sina vänners uppmärksamhet, men allt han får är likgiltighet. Efter att ha lagt universums svåraste pussel blir han och Boris bortförda av ett främmande rymdskepp.