Utbytesstudenten
S1, A2: Att vara utbytesstudent på en ny skola kan vara tillräckligt svårt, men som den enda jordbon på en skola för rymdvarelser, är huvudpersonen i den här fantasifulla historien den ultimata utbölingen och måste visa sitt värde för att bli accepterad av sina ovanliga nya klasskompisar.