The Good Wife Vad finns i urnan?
S4, A22: På kvällen för Peters guvernörsval skyndar Alicia, Will och Diane till en rad akut-domstolar då Zach tror sig ha bevittnat röstmanipulation. Under tiden erbjuds Cary hjälp av en oväntad källa för att starta en egen firma, medan de motstridande känslorna Alicia känner i sitt privata och professionella liv ställs på sin spets i säsongsfinalen.