Vad försiktig med stenarna du kastar
S1, A9: När Rayna föreslår att hon ska ta med sina flickor på turné inser hon att Lamar är villig att använda utpressning mot henne; Juliette och Sean reser bort för att gifta sig och överraskar alla; Deacon träffar en ex-flickvän; Avery följer en musikproducents råd.