The Comeback Valerie Cooks in the Desert
S2, A6: Valerie försöker planera en speciell dejtkväll för sig och Mark, men en jobbig heldags nyinspelning i öknen gör att planerna går om intet. Valerie lyckas även få i gång Paulies ångest genom att prata om Seeing Reds förhandsrecensioner.