The Comeback Valerie Tries to Get Yesterday Back
S2, A2: HBO vill helst att Valerie använder ett professionellt filmteam för bakom-kulisserna-fotot för Seeing Red, och de ber henne att ta tillbaka Jane, producenten som följde henne i samband med Room and Bored.