The Office Vandalism
S9, A14: Pams väggmålning på lagret förstörs och Darryl har svårt att vänja sig vid lägenhetskompisen Jims irriterande vanor. I rollerna: Jenna Fischer, Ellie Kemper, Craig Robinson, Ed Helms, John Krasinski, Rainn Wilson, m.fl. Del 14 av 23: Vandalism.