Transparent Varför Täcker Vi Speglar
S1, A10: En begravning för hela Pfefferman familjen samman och återförenar dem med sina förflutna - Shelly och Maura med gamla vänner, Sarah med sitt ex, och Josh med sin barnvakt från tonåren. Precis när de trodde att det inte fanns några fler hemligheter, klämmer familjen fram några till.