Walker Texas Ranger Västerns lag
S7, A5: En farlig fånge rymmer från fängelset och börjar mörda de inblandade i hans inspärrning. Walker och Trivette ger sig ut för att sätta stopp för hans skräckvälde innan han mördar Arthur McSpadden, domaren som hade hand om hans fall.