Malcolm in the Middle Vegas
S5, A1: Familjen åker till Las Vegas och Hal drömmer att han får jackpot. Dewey och Reese tävlar med en enormt fet kanin och Lois får träffa sin favoritsångare backstage. Otto och Francis blir fast i en gammal brunn.