S1, A4: När Crystal Cove Highs snyggaste tjejer står under angrepp ifrågasätter Velma sina feministiska värderingar, samtidigt som Fred rannsakar sin egen kvinnosyn. Efter att Norville bett om Daphnes hjälp blir han indragen i ett nytt mysterium.