Velma Velma
S1, A1: När den utstötta tonåringen Velma Dinkley anklagas för att ha mördat en populär klasskompis har hon bara ett dygn på sig att hitta den verkliga mördaren. Det enda problemet är att Velma svurit att aldrig igen lösa ett mysterium.