S5, A16: En dömd mördares flykt berör alla, när flera medlemmar i teamet befinner sig i fara. Dr Charles och Dr Halstead fortsätter att strida om patientbehandlingsplaner. Dr. Choi och April upptäcker sanningen om en patients bluff. Maggie får äntligen goda nyheter.