Diddy on Trial: As It Happened Verdict Watch
S1, A6: Efter mer än sex veckors vittnesmål och 34 vittnen har båda sidor slutfört talan i brottsrättegången mot Sean "Diddy" Combs. Kommer mogulen att gå fri nu när jurymedlemmarna avgör?