Smallville Veritas
S7, A15: Kara bestämmer sig för att lära Clark flyga för att bättra på sina odds mot Brainiac, men Brainiac visar sig ha övertaget mot superkusinerna. Och några av Clarks nära och kära hamnar i korselden.