Blue Bloods Vested Interests
S10, A15: Jamie utreds efter att hans polisväst hittats på en misstänkt, och Frank funderar om han ska hjälpa och skydda sin gamle vän Chuck Kennedy som utsatts för ett inbrott i sitt eget hem.