Magi bortom Waverly Place Vi behöver en större vagn
S1, A7: Billie får hjälp av en trollkarl med att göra klart sina läxor och träffar även en medlem av familjen Russo. Justin springer på en gammal mentor medan Billie använder magi på Romans Homecoming-paradvagn.