Nicky, Ricky, Dicky & Dawn Vi har i alla fall Parasiterna
S4, A12: Dawn och Mae skaffar jobb för att kunna betala en Parisresa, men deras planer grusas när killarna upptäcker att de kan klaga på restauranger för egen vinning.