Vem sköt Otto Mueller? Vind och storm
S1, A3: Marleen, Ottos älskarinna, avslöjar fakta från det förflutna. Hon har också en gripande historia om Otto och en märklig historia om ett vad. Nya detaljer om Agnes liv fångar Gabriels uppmärksamhet.