Vision
S1, A3: Kockarna letar efter ledtrådar om varandra för att få övertaget, samtidigt som de försöker imponera varandra med en signaturrätt – laga mat som stämmer in på dem själva, utan att avslöja för mycket. En världskänd kock besöker.