New Girl Walk of Shame
S4, A18: Efter att ha varit på en fest som har varat till nästa morgon åker Jess och Cece hem till lägenheten där de stöter på en gammal bekant. Coach tycker det är pinsamt att bjuda in Nick och Winston på en konstutställning där May kommer att uppträda.