Wanheda: Part Two
S3, A2: Bellamy och Kane riskerar liv och lem för att rädda Clarke. I ett försök att undvika att oroa hennes dotter, fokuserar Abby på möjligheten att öppna Mount Weather som en vårdinrättning.