Watch The Thrones
S3, A4: Clarke upptäcker hjärnan bakom en tvivelaktig plan medan Kane kämpar för att bevara freden. Samtidigt driver Jaspers sorg honom till vårdslöst beteende. BRENDA STRONG gästskådespelare.