S11, A1: En familj som drabbats av en husbrand förs till Gaffney. Lenox kämpar för att rädda två systrar som skadats under en ravefest som slutade i tragedi. Spänningarna ökar mellan Goodwin och Abrams på grund av svåra personalförändringar.