S2, A10: När Mindys otrogen ex-pojkvän Josh bjuder in henne till sitt bröllop, får Mindy panik över att hitta en dejt och bestämmer sig motvilligt för att ta med Peter, som faktiskt är en utmärkt bröllopsdejt tills han begår ett stort misstag.